הפסקת עישון

אז איך שיטת הלייזר תגרום לך להפסיק לעשן ?

התוכנית להפסקת עישון באמצעות לייזר פותחה על־ידי אן פֶּנְמֵן, והיא כיום השיטה המתקדמת ביותר לסיוע לאנשים הרוצים להפסיק לעשן סיגריות או מוצרי טבק אחרים.
כל אדם מגיב לטיפול בצורה שונה, לכן השיטה היא גמישה ומאפשרת לתפור לכל אדם תוכנית משלו על־פי תכונותיו המיוחדות. לא משנה כמה שנים אתם כבר מעשנים או כמה סיגריות ביום. אם המטרה שלכם היא להשתחרר מהסיגריות, התוכנית להפסקת עישון בלייזר תוביל אתכם למטרה.

התוכנית המשולבת כוללת:

  1. טיפול בלייזר
  2. הדרכה ותמיכה

הטיפול בלייזר

הטיפול בלייזר הוא טכניקה טיפולית מוכחת שיש לה שימושים רפואיים שונים. בשיטת לייזר סטופ משתמשים בקרני לייזר בעוצמה נמוכה (לייזר "קר" או "רך") המכוונות לאזורי אנרגיה מוגדרים בידיים, באוזניים, באף ובפרק־היד. כדי להבין מה עושות קרני הלייזר, יש להבין תחילה מה קורה לגוף בעת הפסקת העישון.

כשמפסיקים לעשן, רמת האֶנְדוֹרְפינים במערכת העצבים יורדת באופן חד. האנדורפינים הם חומרים המופרשים בגוף באופן טבעי ומביאים לשיכוך כאבים, תחושת רוגע והנאה. לפיכך, הירידה החדה ברמת האנדורפינים גורמת לתחושת מתח ועצבנות. הטיפול בלייזר מעודד הפרשה טבעית של אנדורפינים, מאזן את רמתם במערכת העצבים, וכך מקל על התחושה הלא־נעימה המלווה את הפסקת העישון – אותה תחושה שגורמת לאנשים רבים כל־כך להתייאש ולחזור לעשן.

הדרכה ותמיכה

הטיפול בהיבט הגופני שמקשה על הפסקת העישון אינו שלם בלי הדרכה המתמקדת בחיזוק הביטחון העצמי ובפיתוח חשיבה חיובית. ההדרכה כוללת בחינה של אורח־החיים ושל תפקיד העישון בחיי היומיום – מתי ואיפה אַת או אתה נוהגים לעשן, מה הביא אתכם להתחיל לעשן ומה מידת התלות שלכם בעישון.
במהלך ההדרכה תוכלו לעבור בדיקה להערכת מידת ההתמכרות שלכם לניקוטין, ומדידה של כמות הפחמן החד־חמצני בריאוֹת ובמחזור הדם. בדיקה של רמות הפחמן החד־חמצני, שהוא גז רעיל שנוצר, בין היתר, במהלך עישון, ישמשו אותנו גם כדי לבדוק את התקדמותכם בתהליך הפסקת העישון. המטפל עומד לשירותכם ומלווה אתכם באופן אישי. ההחלטה להפסיק לעשן היא צעד משמעותי שמלווה בחששות ובלבטים. המטפל יכין לכם תוכנית אישית, יוודא שהיא מתאימה לכם ויימצא לצדכם לאורך כל התהליך, כדי שתעברו אותו בהצלחה.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים להרים טלפון עוד היום: 0722-555111

או להשאיר לנו את הפרטים והנציג שלנו יחזור אליכם