הפסקת עישון

חמישה טיפים לחיים בריאים יותר

אם אתם מעוניינים לחולל שינוי כלשהו בחייכם, מומלץ לפתוח בדרך חדשה ובריאה יותר. הנה לכם חמישה טיפים חינם לחיים בריאים יותר:

 

  1. שיקוי הקסם- אומרים ששיקוי הקסם הוא רק באגדות – אז אומרים. אם לא הבנתם, אני מדבר על מים. למים סגולות רבות בין היתר שמירה על משקל תקין, שמירה על עור בריא וצעיר יותר, עזרה בתפקוד של המטובוליזם, מרגיע ועוד ועוד… הקפידו על שתיית 8 כוסות מים ומעלה ביום.
  2. תזונה נכונה ונבונה – חשוב מאוד לתדלק את הרכב שאתה נוסע בו בדלק, וכמובן חשוב איכות הדלק. באותה מידה חשובה תדלוק הגוף במזון, מומלץ לאכול בצורה מסודרת, שלוש ארוחות גדולות ביום ועד שתי ארוחות קטנות נוספות.
  3. הקפדה על פעילות ספורטיבית – אחד העקרונות לחיים בריאים יותר הוא התעמלות, הליכה, רציה, רכיבה על אופניים או על סוס, שחיה, שטיפת הבית והאפשרויות הן בלתי מוגבלות. גם אם קשה לכם למצוא זמן לעשות הליכה או להירשם לחוגים או לחדר הכושר העדיפו ללכת ברגל במקום לקחת את הרכב למרחקים קצרים וגם את המדרגות על המעלית. אימון משפר את תהליך חילוף החומרים, שמירה על משקל תקין, הרגשת חיוניות ואפילו, שמחה.
  4. קניות וארוחות ערכו את הקניות שלכם עפ"י רשימה מסודרת ולא בצורה אימפולסיבית. על הקניות שלנו להיות מאומתות עם המטרה שלנו להשגת חיים בריאים יותר. מומלץ לתכנן את הארוחות מראש בתחילת כל יום או אפילו ערב קודם לכן, מה אוכל בבוקר בצהריים ובערב. אם אתם יודעים שמחר בערב נפגשים לאירוע משפחתי או מסעדה עם חברים, דעו להפחית את הכמויות בשאר היום בהתאם.
  5. הביאו אוכל מהבית לעבודה – סמכו על עצמכם, כאשר אתם מכינים את האוכל שלכם יש לכם את הידיעה המלאה מה נמצא בפנים . לדוגמא רוב הסלטים שאוכלים בחוץ מתובלים בשמן וברטבים עתירי מיונז – מה שעלול לפגוע במטרה שלנו, כביכול אכלנו סלט – "בריא"- אבל  הסלט היה שווה ערך קלורי להמבורגר בגלל הרוטב. אז לא, זה לא שמומלץ להחליף סלט בהמבורגר, אבל מומלץ להביא את הסלט בכלי מהבית או לחילופין לבקש סלט ללא רוטב, אם לימון בצד- קחו אתם את השליטה.

 

לגבי הפסקת עישון, צרו עמנו קשר ונשמח לעזור לכם