הפסקת עישון

תופעות לוואי גמילה מעישון

מהן שאנשים רבים לא מפסיקים לעשן בגללם ?

מחקרים אוששו כי תופעות הלוואי מגמילה מעישון מרכזות פחד אצל מעשנים ובגלל זה הם מוותרים מראש על התהליך הפסקת העישון.
וכאן בדיוק שיטת הלייזר "מתערבת" ונותנת פתרון לתופעות הלוואי מגמילה מעישון בשל הסיבה הפשוטה והיא שאנחנו פשוט מכינים אתכם לקראת תהליך. בכתבה שלפניכם אתאר את תופעות הלוואי הפיזיות והרגשיות שמגיעות בעקבות הפסקת העישון ודרכים איך להפחית או להימנע לחלוטין מתופעות לוואי גמילה מעישון.

ראשית עליי להדגיש שהפסקת עישון הוא משהו מאוד אינדיבידואלי וכל בן אדם חווה חוויה שונה לחלוטין בתהליך הפסקת העישון שלו ותופעות הלוואי שלו שונות מאנשים אחרים שהפסיקו. אז אני מבקש מכם, קחו את האינפורמציה בכתבה הזאת בערבון מוגבל כי יתכן שתחוו את התופעות מגמילת העישון שלכם, יכול לא היות שבכלל לא ויכול להיות שתרגישו רק חלק מהתופעות בעצמה שונה, שוב,  תופעות של גמילה מעישון הן אישיות ושונות מאדם לאדם.

תופעות לוואי גמילה מעישון – 2 סיבות :

  1. רגשי
  2. פיזי

תופעות לוואי של גמילה מעישון – פן רגשי

כאשר מפסיקים לעשן מתרוקן חלל זמן מאוד גדול בחיים שלכם ( בדקתם פעם כמה זמן אתם מבזבזים על העישון?), בעקבות הפסקת העישון אחת מהתופעות לוואי השכיחות היא שעמום, אינכם יודעים מה לעשות עם כל הזמן הפנוי הזה שיש לכם, בעבר הפתרון היה סיגריה אבל כרגע הפתרון הזה אינו רלוונטי.

עצבנות, הרבה אנשים חווים עצבנות בעקבות הפסקת העישון בגלל החשק ( או הדחף, או "הדודה" ) לסיגריה, הצורך הפיזי לסיגריה מציק וההרגל נורא מפתה לקחת סיגריה ולכן ההתמודדות יכולה לגרום לעצבנות.

רגשות שליליים, השילוב שבין הצורך והחשק לסיגריה שעליו צריך להתבגר לבין תהליך ניקוי הגוף מהרעלים שגורם לעייפות של הגוף ולעצבנות גורמים לרגשות שלילים, עצב, עצבנות , תחושה לא נעימה.

תופעות לוואי של גמילה מעישון – פן פיזי

בכל סיגריה שאתם מעשנים יש 4000 כימיקליים שונים, חלקם ממכרים, חלקם רעילים, חלקם מסרטנים. הגוף שלכם מודע לזה, ולכן ברגע שמפסיקים לעשן הגוף מתחיל בתהליך של ניקוי הגוף מהניקוטין וחבריו שאר הרעלים, התופעות של ניקוי הגוף באים לידי ביטוי למשך כמה ימים (משתנה מאדם לאדם) אבל לרוב הם מתמקדים בימים הראשנים שאחרי הפסקת העישון.

  • ברגע שמפסיקים לעשן מפסיקים להכניס עשן לגוף ולכן כמות החמצן ביחס לתחמוצת הפחמן (פחמן חד חמצני) בגוף עולה – מה שבא לידי ביטוי בעייפות, סחרחורת ואפילו בלבול
  • כחלק מעזיבת הניקוטין את הגוף ייתכן ותיהנה זיעה מוגברת, ואפילו זיעה עם ריח שאתם לא רגילים מעצמכם, ייתכן שתרגישי גלי קור.
  • כתוצאה מההתנקות של הסינוסים באזור הפנים ייתכן ויהיה כאב ראש
  • אנשים מסויימים חווים חוסר שינה ובעיות שינה
  • האטה במטבוליזם

תופעות לוואי גמילה מעישון – איך מקטינים אותן ?

איך לעבור גמילה מעישון ללא כל התופעות לוואי הנ"ל:

גמילה מעישון באמצעות לייזר היא פתרון מאוד יעיל (לחצו כאן לקרוא על הפסקת העישון באמצעות לייזר) על מנת להימנע מרוב התופעות הנ"ל. הנה הפתרון המוצא לכל אחד מהתופעות:

רגשי:

שעמום – מאוד מומלץ לעשות איזשהו שינוי בשגרה – לקחת חופשה או לעשות פינוקים עבור עצמכם, החל ממאוד בסיסיים כמו מקלחת חמה או אמבטיה, מסג' או אולי חופשה.

עצבנות – הלייזר מאוד עוזר בהפחתת הצורך הפיזי לסיגריה, כך שלא יהיה את הדחף לסיגריה אותו אתם מכירים, כך שאוטומטית יהיו פחות עצבים.

רגשות שליליים – מאוד מומלץ להקיף אתכם בסביבה תומכה ומעצימה אשר תדע להקשיב ולעודד אתכם בתהליך.

פיזי:

רוב התופעות הלוואי של הפסקת העישון, עוברות תוך יום – יומיים מהרגע שהפסקתם לעשן, טיפול הלייזר יסיע לכם להרגיש טוב יותר מהר יותר, כאשר הלייזר בין היתר מעודד את הגוף בתהליך הניקוי שלו מכל הרעלים, בנוסף במהלך מפגשי הלייזר שלנו אנחנו נשוחח איך להימנע או להפחית מהתופעות הפיזיות הנוספות שדברנו עליהם.

אני מאמין שבשלב הזה, החששות מהתופעות לוואי שמגיעות כתוצאה מהפסקת עישון ירדו או אפילו נעלמו. אני מאמין שעכשיו אתם כבר יותר מוכנים להפסקת עישון אתנו -

אם גם אתה רוצה להפסיק לעשן פנה אלינו לפרטים נוספים התקשרו ל – 0722-555111 או מלא את הטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם.