הפסקת עישון

מה ההבדל בין סיגריה אלקטרונית לבין הפסקת עישון בלייזר

אני משער שאם הגעת לדף הזה יש ברצונך להפסיק לעשן, לאחרונה נשאלתי האם שיטת הלייזר להפסקת עישון דומה או מזכירה את שיטת הסיגריה האלקטרונית להפסקת עישון. החלטתי לכתוב כתבה על מנת למנות את ההבדלים ואת היתרונות.

 

הפסקת עישון בלייזר סיגריה אלקטרונית
בכמה מילים לייזר קר שגורם להתגבר על
הקושי שבהפסקת העישון
מכשיר אלקטרוני דמוי סיגריה
הנטען חשמלית לשימוש חוזר
כמה זמן לוקח להפסיק לעשן כבר אחרי המפגש הראשון משתנה יכול לקחת גם כמה חודשים
עלות תשלום חד פעמי עלות מתמשכת – יש צורך
לקנות פילטרים כל הזמן
פולשנות טיפול הלייזר אינו פולשני מדובר בשאיפת אדים המכילים ניקוטין אל הגוף
בטיחות בטוח לחלוטין מאושר על ידי ה – FDA בתחילה היה בטוח אך התקבלו מספר אזהרות
מה- FDA על חומר מסרטן במוצר
ותק השיטה 20 שנה 7 שנים

 

מעוניינים לקבל עוד פרטים? התקשרו עוד היום 0722-555111 או השאירו פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם:

 

בכמה מילים:

לייזר סטופ – שיטת לייזר סטופ קיימת 20 שנה בעולם וידועה בטכנולוגיה החדשנית שלה בעזרה לאנשים להפסיק לעשן. את השיטה פיתחה אן פנמן מבריטניה, מדובר בלייזר קר, כלומר אינו פולשני או כואב, את הלייזר מכוונים לנקודות אנרגיה מסוימות בגוף והתוצאה היא הפחתת הצורך עד ביטול מוחלט של הצורך בסיגריה, מלבד הליך הלייזר עצמו כל לקוח של השיטה זוכה בהדרכה ותמיכה מנטלית לאורך כל התהליך.

סיגריה אלקטרונית –מטרתה של הסיגריה האלקטרונית היא לסייע לאנשים להפסיק לעשן, המוצר פותח ע"י רוקח סיני לפני מספר שנים וכיום המוצר משווק ע"י חברות שונות. תפקיד הסיגריה האלקטרונית הוא לדמות את פעולת העישון כאשר הסיגריה יודעת לייצר אדים שמדמים את עשן הסיגריות ומכניסה לגוף את הניקוטין או תחליף דמוי ניקוטין. לטענת היצרנים  טבק, עשן או בעירה   לא קיימים בתוך המוצר, זאת למרות  שבשנת  2009 הגיעו אזהרות מה – FDA  שטענו שהסיגריה האלקטרונית כן מכילה את אלו.

תיאור התהליך ואורכו:

לייזר סטופ מדובר בתוכנית משולבת שכוללת שלושה מפגשים, כשאר כבר אחרי המפגש הראשון של הלייזר מפסיקים לעשן, כל לקוח מקבל הדרכה ותמיכה מנטלית על מנת להתייחס לפן הרגשי והפיזי של תהליך הפסקת העישון. לחצו כאן ללמוד עוד על התהליך.

סיגריה אלקטרונית - כשהמשתמש שואף מהסיגריה מתקיימת פעולה הגורמת להפרשה של ניקוטין (או חומר דמוי ניקוטין) במקביל נדלקת נורת LED   אשר תפקידה לדמה את הבערה, כל זאת ועוד, בשלב הזה מופרשים אדים אשר מדמים את עשן הסיגריה, פילטר הסיגריה מתפרק ונטען ואחת לתקופה יש לרכוש ערכה נוספת ולהחליף את הפילטר בחדש . ברוב המקרים לא מתקיימת תוכנית תמיכה או מעקב, תהליך הגמילה יכול להיות ארוך ומייאש, מה ששונה מבן אדם לאדם אך עלול לקחת גם חודשים ארוכים.

סיכום-

הסיגריות האלקטרוניות יכולות לסייע לתהליך הפסקת העישון, אך מצד שני עלולות לייאש מאוד בגלל התהליך הארוך, בנוסף הניקוטין שמחדירה לגוף הסיגריה יכול מאוד לגרום  לפיתוי לקחת סיגריה רגילה ופשוט לחזור לעשן. לעומת זאת הפסקת עישון בלייזר סטופ הינו הליך מהיר, בטוח, ללא החדרה של ניקוטין או חומרים אחרים לגוף ויאפשר לכם להתנתק לחלוטין מהעישון, מלבד הליך הלייזר חשובה מאוד ההתייחסות לפן הרגשי וההרגלי ופה באה לידי ביטוי לייזר סטופ עם ההדרכה והתמיכה לאורך זמן, כאשר אתם שומרים על קשר עם המטפל האישי שלכם לאורך כל התהליך ועד להצלחה.