הפסקת עישון

רוצה להפסיק לעשן ?

רוצים להפסיק לעשן? לא פשוט להחליט…

איזו תכנית הכי מתאימה לך? מה יגרום לך להפסיק לעשן לתמיד?

אחוז המעשנים בעולם המערבי פוחת ופוחת עם השנים, זאת בשל המודעות הגדלה לבעיות השונות שגורם העישון – מוות, סרטן, התקפי לב, מחלות עור, בעיות אסתטיות, צינון כרוני ועוד. עם עליית המודעות לנושא הפסקת העישון גברו גם השיטות להפסקת עישון. חלקם טובות וחלקן פחות. איזו שיטה מתאימה לך?

אם אתה באמת רוצה להפסיק לעשן – לייזר זאת השיטה!

מנינו פה מספר דרכים נפוצות אך נראה כי הדרך הבטוחה והטובה ביותר היא הפסקת עישון בלייזר. השיטה שפותחה לפני כ-20 שנים בבריטניה זוכה להצלחה בכל העולם. באמצעות לייזר קר המכוון למקומות אסטרטגיים בגוף: אוזן, פנים וכפות ידיים ניתן להשיג תוצאות כבר בטיפול הראשון. מאות מעשנים בארץ הפסיקו כבר בטיפול אחד. השיטה שיובאה לארץ ע"י laser stop מוכיחה את עצמה.

הטיפול בלייזר שם דגש על הפן הפיזי ומסייע להתגבר על הקושי הפיזי, שהוא בעצם הגורם העיקרי שבגללו אנשים אינם מצליחים להיגמל מעישון. הטיפול בלייזר מעודד הפרשת אנדורפינים. בכל פעם שאת מעשנים סיגריה, משתחררת אצלכם בגוף האנדורפינים, מה שגורם לתחושת נינוחות. אחרי עישון הסיגריה רמת האנדורפינים בגוף מתחילה לרדת אט אט וכך נוצר הצורך לעשן סיגריה נוספת.

כך התהליך חוזר על עצמו ומניע את האדם לרצות לעשן. ברגע שמנסים להפסיק לעשן לזמן ממושך, כמות האנדורפינים יורדת לרמה כה נמוכה מה שמעורר במעשן תחושת עצבנות וחוסר נינוחות ומכשיל את תהליך הגמילה. הטיפול בלייזר שאנו מציעים למעשה משחרר כמות גדולה אנדורפינים ויוצר איזון ברמתם וכך בעצם מסייע להתגבר על הקושי שבהספקת העישון.

הטיפול מתבצע בשילוב בנית תוכנית אישית הדרכתית הכוללת בין היתר את ניתוח אופייך כמעשן ונותנת לך את הכלים להתמודד עם הקשיים של הפסקת העישון. כך ששילוב בין הטיפול לביות התוכנית האישית ייסעו לך לעבור את התהליך בצורה הקלה והנינוחה ביותר.

רוצה להפסיק לעשן

הפסקת עישון בלייזר – ליווי בתהליך הגמילה
מתוך עשרות דרכים  אנו ממליצים לבחור את הדרך בה מלווים אותך בתהליך הגמילה. אמנם בטיפול אחד ניתן להשיג תוצאות של ממש, אבל בזמנים של משבר, קושי או רצון פתאומי לעשן, חשוב שיהיה לך עם מי לדבר. אנחנו ב- laser stop מציעים לך ליווי ותמיכה לאורך תהליך הגמילה. אם מתעורר קושי, אם יש לך שאלה, אם אתה רוצה לחזור לטיפול נוסף, זה אפשרי. צריך רק להרים טלפון ואנחנו כאן בשבילך.

רוצה להפסיק לעשן