הפסקת עישון

שאלות ותשובות

מהי השיטה של לייזר־סטופ לירידה במשקל?

לייזר־סטופ נותנת לך הזדמנות לחולל שינוי באורח החיים שלך ולפתח הרגלים חדשים ובריאים יותר.  השיטה מבוססת על טיפול  לייזר קר לעבר נקודות אנרגיה שיש בגוף כדי להגביר את הפרשת האנדורפינים – חומרים שהגוף מפריש באופן טבעי, מה שגורם לתחושת שובע ומלאות מהר יותר ומפחית את ההשתוקקות למאכלים מסוימים.  את טיפול הלייזר עושים בשילוב עם בניית תכונית אישית של תזונה והתעמלות במטרה לבנות אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת, שליטה בפיתוי למאכלים מסוימים ועידוד ומוטיבציה לטווח ארוך.

זאת שיטה חדשה?

את השיטה פיתחה אן פֶּנמֵן בבריטניה. הטיפולים הראשונים היו ב־1992 בבריטניה, ומאוחר יותר גם ביתר ארצות אירופה ובארצות־הברית. עכשיו אפשר לעבור את הטיפול גם בישראל.

איפה בגוף נמצאות הנקודות האלה שצריך לכוון אליהן לייזר?

מדובר בנקודות מסוימות בגוף שטיפול בהן מביא לשחרור אנדורפינים. הן נמצאות בידיים, באוזניים, באף, על פרק כף היד ובאזור הרגליים מברכיים ומטה.

כמה זמן נמשך הטיפול?

הטיפול כולל מספר מפגש שבועי – בהתאם למטרה וליעדים אורך מפגש כשעה..

ניסיתי כל כך הרבה שיטות מה שונה אצלכם?

אנחנו מקפידים על בניית תוכנית אישית לכל אדם ואדם ובהתאם לאופיו ולשגרת היום- יום שלו. ביחד איתך אנו מסתכלים על אורך החיים שלך ובודקים מה מקדם את מטרתנו ומה לא? ומה אפשר לשנות. את זה אנחנו משלבים את טיפול הלייזר שמשפיע על תחושת שובע והתמלאות מהירה יותר.

יש לטיפול בלייזר תופעות לוואי?

הטיפול בטוח לחלוטין ואין לו תופעות־לוואי בלתי־רצויות. הוא אינו כרוך בכאבים או כל תחושה לא־נעימה אחרת. רוב המטופלים מרגישים נינוחים ורגועים במהלך הטיפול בלייזר ואחריו.

בכל זאת, יש אנשים שלא יכולים לעבור את הטיפול?

הטיפול אינו מומלץ לנשים בהיריון ולצעירים מתחת לגיל 18. אנשים הסובלים מאפילפסיה צריכים להתייעץ עם הרופא שלהם לפני הטיפול ולקבל את אישורו בכתב.

איך מתכוננים לטיפול?

אין צורך להתכונן לטיפול. מומלץ להגיע בבגדים נוחים .

נראה לי שהשיטה הזאת מתאימה בדיוק לבעלי / לאשתי / לחבר / לחברה שלי. אפשר לקבוע לו / לה פגישה?

אפשר להציע את הטיפול כמתנה למישהו או לנסות לשכנע אותו ללכת לטיפול, אבל עדיף שהוא, או היא, יקבעו את הפגישות בעצמם.