הפסקת עישון

האם אתם בשלים להפסקת עישון?

מכירים את אלה שאומרים במשך שנים "אני עדיין לא בשל להפסיק לעשן" או "אני עדיין לא מוכן" ?

בוודאי!  אולי יש לכם מישהו בבית שאומר את זה אולי אפילו אתם בעצמכם אומרים את זה… הסיבה היחידה שאתם עדיין מעשנים היא שאתם מכורים, אך הסיבה שאינכם מוכנים להפסיק לעשן היא הפחד מההתמודדות, מה יהיה אחרי הפסקת העישון? איך אחיה בלי החברות הטובות האלה?

הפחד הוא הגיוני, רוב המעשנים לא זוכרים את החיים שלהם בלי הסיגריות ובכל רגע נתון זוכרים את עצמם עם סיגריה, בעצב עם סיגריה, באושר גם כן, בהנאות, אחרי האוכל, בשמחות, במסיבות, בטראומות ובעצם בכל מצב וסיטואציה שהם חוו בחייהם כמעשנים מתלווה לה הסיגריה .

אז מה יהיה אחרי? התשובה היא פשוטה מאוד, בדיוק אותו דבר, רק ללא הסיגריה. אחרי שנפרדים מהסיגריה מתחילים להנות מהחיים בלעדיהן  – מהאוויר הצח, הריח הנעים שעל הבגדים, על השיער, בבית, במשרד וברכב, הכושר עולה בצורה מדהימה, מדרגות זה כבר בקטנה, שלא נדבר על הליכה או חדר כושר, עור הפנים יותר בריא, השיניים יותר בריאות ולבנות, אין הבל פה רע, הסיכון להתקף לב יורד בחצי (כבר אחרי שנה אחת ללא עישון),  חוסכים אלפי שקלים, מאריכים את החיים(!) ועוד יתרונות רבים וטובים.

אז איך נהיים בשלים?

הדרך הטובה ביותר היא לקבוע תאריך יעד להפסקת העישון, מומלץ לקבוע כמה ימים או שבועות מראש.  הרגע שקבעתם את התאריך הוא הרגע בוא אתם מתחילים להתבשל , במידה ולא קבעתם אתם מיד חוזרים לתחושת אי הבשלות המוכרת.

אצל כל המעשנים יש צד אחד שרוצה להפסיק, מכל הסיבות הברורות, והצד השני שנורא חושש, קבעו לעצמכם שאתם עושים את זה, אל תמתינו לבשלות שלכם( היא לאו דווקא תגיע), פשוט עשו זאת. אצלנו עושים טיפול להפסקת עישון בלייזר, אנחנו כאן בשביל לעזור. הרימו טלפון לייעוץ.

כותב: אורי טאוב