הפסקת עישון

למה אצלנו מצליחים להפסיק לעשן ?

חושבים להפסיק לעשן ומחפשים את השיטה שתעזור לכם? קראו מה ייחודי בשיטת הפסקת עישון של לייזר סטופ.
התוכנית להפסקת עישון של לייזר סטופ כוללת את הטיפול של הלייזר, הדרכה ותמיכה לאורך זמן, למה השילוב בין השלושה הוא זה שיבטיח את הצלחתך?


הטיפול של הלייזר
יתייחס להתמכרות ,לפן הפיזי, ובעצם יעזור להתגבר על הקושי הפיזי שהוא אגב הסיבה העיקרית שרוב האנשים שמנסים להפסיק לעשן בכוחות עצמם לא מצליחים.
הטיפול מעודד הפרשה טבעית של אנדורפינים הלא הם כימיקליים טבעיים שיש לנו בגוף, בכל פעם שאתם מציתים סיגריה משתחררת אצלכם בגוף כמות מסוימת של אנדורפינים, מה שגורם לתחושה נעימה ונוחה. ברגע בו סיימתם לעשן רמת האנדורפינים מתחילה לרדת, ברגע שזה נמצא שוב במקום נמוך יש דחף לסיגריה נוספת ואז מעשנים, ושוב עלייה, ככה נראה כל היום שלכם כמעשנים. ברגע שמפסיקים לעשן לחלוטין רמת האנדורפינים יורדת לרמה כל כך נמוכה למשך זמן ארוך – מה שבא לידי ביטוי בעצבים ועצבנות, חוסר נוחות וזו גם כנראה הסיבה שאתם לא מצליחים להפסיק לעשן.
הטיפול של הלייזר עוזר  לשחרר כמות גדולה של אנדורפינים ובכך ליצור איזון נוח ונעים ברמת האנדורפינים מה להתגבר על הקושי של תהליך הפסקת העישון.

ההדרכה היא בעצם בניית תוכנית אישית הכוללת ניתוח אופייך כמעשן והרגליך, למה מתחברת הסיגריה? כשתצאו מהמפגש הראשון יהיה לכם כלים, איך להתמודד עם הקשיים של הפסקת העישון, מה לעשות עם ההרגלים? ומה לעשות במידה ויהיה דחף? כשתצאו מהמפגש היו בידכם הכלים והידע מה לעשות על מנת לעבור את התהליך בצורה הקלה ביותר.

החשיבות של התמיכה לאורך זמן היא בעצם לעזור לכם להישמר אנשים לא מעשנים לעד, אנחנו פה על מנת לעזור, אם יש קושי מסוים תרימו טלפון ונוכל להכווין אתכם, במידת הצורך אנחנו אפילו נזמן אתכם למפגשים נוספים.

מרגישים מוכנים להפסיק לעשן?
השילוב בין שלושת מרכיבי התוכנית שלנו יסייע לכם להשיג את מטרתכם ולהיות חופשים מהסיגריות.

לפרטים נוספים הרימו טלפון עוד היום 0722-555111 או השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם !