הפסקת עישון

מעשנים ? איך תחסכו כסף ?

אם אתם מעשנים ש רוצים להפסיק לעשן ובעיקר מעוניינים לחסוך עקב כך כסף, המאמר הזה בדיוק בשבילכם! אם אתם לא, תוכלו לשתף אותו עם חבריכם המעשנים ואולי לעזור להם לחסוך כסף. במהלך השנים האחרונות ניתן להבחין במגמה הירוקה המתרחשת בעולם בכלל ובישראל בפרט. המגמה אומרת שאנחנו צריכים להיות ירוקים יותר כלפי הסביבה שלנו אבל גם כלפי עצמנו וגופנו.

כחלק מהמגמה הירוקה ניתן לראות את החוק של איסור לעשן במקומות ציבוריים בארץ ובעולם, מה שנקרא גם עישון כפוי. בניו יורק החליטו להילחם בתופעת העישון ולעודד הפסקת עישון לאחר ההבנה שככל שהסביבה ירוקה יותר, תוחלת החיים גדלה, אחוז האנשים הסובלים ממחלות בעקבות נזקי העישון יורדים בצורה משמעותית. וכך בעצם ניו יורק חוסכת כסף. ולמען האמת לא רק שהיא חוסכת היא גם מרוויחה על חשבון המעשנים. מחיר חפיסת סיגריות בניו יורק הינו 13-14$ שזה שווה ערך לכ- 50 שקלים. בדרך הזאת ניו יורק מרוויחה כסף גדול כתוצאה מהמיסוי על מוצרי הטבק. ומשפיעה ומורידה משמעותית את אחוז המעשנים בעיר. בניו יורק אחוז מהמעשנים הינו – 14%. בישראל לעומת זאת כרבע מהאוכלוסייה מעשנת. כשאנחנו רואים את ההצלחה של ניו יורק בהפחתת אחוז המעשנים בצורה כל כך משמעותית המסקנה היא חד משמעית בקרוב מדינות רבות נוספות ילכו בדרכה.

חפיסת סיגריות ממוצעת בארץ עולה בין 20-35 שקלים. קחו בחשבון שהמחיר יהיה בקרוב גבוה הרבה יותר. אנחנו כבר בעיצומה של המגמה. זכרו שלפני לא הרבה שנים סיגריות היו עולות לא יותר מ-10 שקלים לחפיסה. מה זה אומר? מאוד קל ופשוט להבין שבעוד כמה שנים הסיגריות יעלות 40 וכנראה גם 50 שקלים. היכונו להוצאה של כ-1000 שקלים בחודש. ומה קורה עם מי שמעשן 2 קופסאות ביום או יותר? 2 קופסאות ביום עולות היום כ – 1200 שקלים בחודש, היכונו לשלם באזור ה -2000 שקלים.

אז איך אפשר לחסוך את הכסף הזה?

  • אם אתם לא תעשנו קופסא ביום אתם תחסכו 12,000 שקלים בשנה.
  • אם לא תעשנו 2 קופסאות ביום תחסכו 25,000 שקלים בשנה.

בואו נחזור רגע למחירים של היום, על מנת לחשב בדיוק כמה כסף אתם מבזבזים על הסיגריות בנינו עבורכם את מחשבון העישון.

לסיכום, הפסקת עישון יכולה להוות אתגר, אבל אתגר שאפשר לעמוד בו
בקלות
ולמרות תופעות לוואי גמילה מעישון שמגיעות הרווחים בהפסקת העישון הם גדולים הרבה יותר, אתם יכולים לחסוך המון כסף, ולא דברנו בכלל על הכסף שתצטרכו לשאת בהוצאה הקשורה לנזקי בריאות בעקבות נזקי העישון. התקשרו עכשיו לייעוץ 0722-555111 או השאירו פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.